Framgångssaga – Så byggde Aller Media kultur och en stark VI-känsla!

De är hyllade med utmärkelser och priser för sina initiativ och för sitt fina kulturarbete. Aller Media har under pandemin lyckats med att gå från en splittrad organisation till en stark VI-känsla med högt engagemang och med en ökning av sitt eNPS med hela 71 punkter. Nu delar dem med sig av sina bästa tips!

Med en internkommunikation väl förankrat i företagets WHY och med ett stort fokus på ledarskap, självledarskap och medarbetarkommunikation har Aller Media gjort en helt fantastisk resa med sitt Employer Brand!

Den 5 april välkomnar vi dig att delta ett samtal där Joakim Romanus, HR Direktör och Jennie Knutsson, Kommunikationschef berättar om sitt samarbete och de lärdomar de har fått med sig under resans gång. En success story som inte bara visar sig i medarbetarnas välmående och engagemang utan även i deras faktiska resultat.

När & hur?

5/4 klockan 08.30 – 09.15
Webbinarium – länk skickas efter anmälan

Se webbinariet i efterhand

 

Magnet Awards arrangerar årligen SM i Employer Branding. Läs mer om Aller Medias vinst i kategorin Kultur & Engagemang HÄR 
Joakim Romanus har även blivit utsedd till Årets Employer Branding personlighet.

Om Aller Media

Aller Media är marknadsledande inom populärpress i Sverige, med en marknadsandel på 51,2 %*. Vi har några av Sveriges mest välkända varumärken inom tidskrifter, såsom ELLE, MåBra, Svensk Damtidning, ELLE Decoration, Allers, Hemmets Veckotidning, Hänt i Veckan, Femina och Residence

Fler event

Just nu håller vi på att förbereda kommande event. Håll ögonen öppna!