CRM-ansvarig till mySafety Försäkringar

Stockholm Rekrytering

Just nu söker mySafety Försäkringar en driven CRM-ansvarig till vårt huvudkontor på Gärdet i Stockholm.

Sök rollen Senast 3 augusti, 2017

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård

mySafety erbjuder försäkringar för nya vardagsproblem och brott, till både privatpersoner och företag. Vi är ledande inom ID-skyddsförsäkring, Digitalskydd och Spärrservice samt erbjuder också andra försäkringar som ger trygghet i vardagen. Med energi, engagemang och effektivitet hittar vi nya lösningar på nya problem. Vi tycker att alla förtjänar ett bra skydd i en digital värld. mySafety Försäkringar är en del av mySafety Group. 

Om rollen
Som CRM-ansvarig kommer du att ansvara för CRM-arbetet hos mySafety vilket innebär att du kommer att genomföra olika typer av aktiviteter, analysera samt utveckla effektiva uppföljningsmetoder. I rollen ingår att ta fram och utveckla företagets CRM-strategi samt att ta fram handlingsplaner som stödjer hela kundflödet, det vill säga värva, utveckla och behålla kunder. I rollen agerar du även kravställare mot IT samt andra teknikleverantörer och du kommer att fylla en viktig funktion när det kommer till utvärdering och upphandling av CRM-system. Det är därför av stor vikt att du själv känner dig trygg i att själv arbeta i CRM-system.

Din bakgrund
Vi söker dig som är specialist på CRM och brinner för kundlojalitet. Du har eftergymnasial utbildning samt minst 5 års erfarenhet inom området CRM och kundanalys. Du har erfarenhet av projektledning och meriterande är erfarenhet av företag med stora kundbaser, som innefattar abonnemangsförsäljning.

Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som CRM-ansvarig är du drivande, självgående och trivs med att ta mycket eget ansvar. Vidare är det av stor vikt att du har en god analytisk förmåga, är strukturerad samt kommunikativ. Du har förmåga att se helheten och motiveras av att arbeta resultatorienterat.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats med högt tempo där du utvecklas både som person och i din yrkesroll. Du får möjlighet att vara med och bidra till mySafetys framgång och blir en viktig del av kundkommunikationsavdelningen. Inom mySafety tror vi att medarbetare som mår bra också presterar bra och vi har en kultur som präglas av energi och engagemang, där vi tillsammans skapar framgång.

Intresserad?
I den här rekryteringen samarbetar mySafety med KIMM. Vi ser fram emot att ta emot din ansökan med CV och personligt brev via www.kimm.se så snart som möjligt dock senast 2017-08-03. Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail.

Om du har frågor kring tjänsten och processen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Sanna Fridell på sf@kimm.se. V.27-30 tar vi en paus i processen för semesterledighet. Vi påbörjar urvalsarbetet efter den 3 augusti.

Varmt välkommen med dig ansökan!

 

 

 

 

 

 

 

Sök rollen Senast 3 augusti, 2017

Vår rekryteringsprocess

Detta är vår standardprocess. I det fall vi förväntar oss ett stort urval, eller mindre antal sökande kommer vi att anpassa processen och tidplanen kommer att disponeras något olika. Detta kommer du att märka och få information om löpande i kontakten med ansvarig rekryteringskonsult.

  1. Ansökan

    Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

  2. Urval

    Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter såväl som testresultat för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

  3. Intervju

    Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

  4. Anställning

    Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

  5. Uppföljning

    Vi följer upp med både kandidat och kund efter 1 månad samt efter 5 månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Kontakta mig för mer information

Sanna Fridell

Sanna Fridell

Rekryteringskonsult, Stockholm

Sök rollen!

Vi behöver få in din ansökan senast 3 augusti, 2017

Sök rollen

Fler lediga jobb

Nytt

Digital acquisition specialist till BlueStep Bank

BlueStep Bank är en engagerad och lösningsorienterad utmanare på lånemarknaden – vi ser stor potential i vår affär och bygger just nu upp vårt digitala team för att möta marknaden där den är. Vill du vara med och utveckla BlueSteps digitala kanaler, driva varumärket framåt och bli en del i vårt nya team?

Stockholm Sista ansökningsdag: 12 augusti, 2017

Läs mer & ansök