Skip to content

SEO Demopage

Rekrytering och uthyrning av en Marketing Automation Specialist

Är du på jakt efter någon som kan hjälpa er att skicka rätt budskap till rätt person vid rätt tillfälle? Då är det kanske dags att hyra eller rekrytera in en Marketing Automation Specialist till teamet. En Marketing Automation Specialist är med och förändrar sättet vi arbetar med försäljning och marknadsföring på. Allt fler företag har insett värdet av att arbeta med datadriven och automatiserade marknadsinsatser, i stället för mer traditionella (och manuella) arbetssätt. Vi på KIMM hjälper dig att hitta rätt Marketing Automation Specialist, så att ni kan lägga pengarna och tiden på rätt saker.

Det är viktigt att kravprofilen för en Marketing Automation Specialist är rätt

Din profilbild blir ofta ett första intryck för den som rekryterar. Välj en aktuell porträttbild som Att hitta en specialist inom Marketing Automation är inte det lättaste. Det är ett område som vuxit och blivit otroligt attraktivt senaste åren. Oavsett om ni som företag vill rekrytera eller hyra en marketing automation specialist så är det viktigt vi tillsammans med er som företag landar i en kravprofil som passar era framtida behov. Som er framtida rådgivare och partner, kommer vi skräddarsy en lösning som passar. Vi arbetar inte med bemanning av specialister inom marketing automation. Våra lösningar inom rekrytering och konsulthyra bygger på att skapa verklig förändring.

Vikten av ett employer brand när du söker kompetens inom Marketing Automation

För att ni som företag ska lyckas attrahera rätt kandidat och/eller konsult så behöver ni tydliggöra ert employer brand. Att ha en ärlig och öppen kommunikation kring vilka ni är kommer vara avgörande för att lyckas få rätt kandidat eller konsult att tacka ja till jobbet. Våra Marketing Automation Specialister är extremt eftertraktade och det är många företag som jagar samma kandidater. KIMM hjälper dig hitta dina USP:ar så att du fångar rätt kandidat och/eller konsult för just er.

Så hjälper en Marketing Automation specialist er att nå säljmålen

Att hyra eller rekrytera en duktig specialist inom Marketing Automation är av stor viktig för att ni ska nå det resultat ni vill. En person som är specialiserad inom Marketing Automation behöver inte bara ha hög kunskap inom området, utan behöver också förstå vikten av att arbeta nära andra. Projektledning och kommunikativa skills är minst lika viktiga som kunskapen inom Inbound marketing och marketing automation.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean vestibulum, arcu ac feugiat venenatis, elit nibh fringilla augue.

Citation Test
Caption placeholder, stock photo credit

Table style

Lorem ipsum
Lorem ipsum100%
Lorem ipsum100 %
Lorem ipsum100 %
Lorem ipsum100 %

Text with background color

Numbered list

Genom att komplettera din profil med dina certifieringar och utbildningar förstärker du din profil. Informationen gör det även enklare för företag att hitta dig och att sålla ut personer med rätt kompetens, så att matchningen mellan er blir så bra som möjlig.

Genom att komplettera din profil med dina certifieringar och utbildningar förstärker du din profil. Informationen gör det även enklare för företag att hitta dig och att sålla ut personer med rätt kompetens, så att matchningen mellan er blir så bra som möjlig.

These are lists

  • Din profilbild blir ofta ett första intryck för den som rekryterar. Välj en aktuell porträttbild som speglar din person (utan att upplevas som “plojig”), undvik bilder med flera personer i motivet och se till att bilden är av god kvalitet.
  • Din profilbild blir ofta ett första intryck för den som rekryterar. Välj en aktuell porträttbild som speglar din person (utan att upplevas som “plojig”), undvik bilder med flera personer i motivet och se till att bilden är av god kvalitet.
  • Din profilbild blir ofta ett första intryck för den som rekryterar. Välj en aktuell porträttbild som speglar din person (utan att upplevas som “plojig”), undvik bilder med flera personer i motivet och se till att bilden är av god kvalitet.
Bulleted list
  1. Din profilbild blir ofta ett första intryck för den som rekryterar. Välj en aktuell porträttbild som speglar din person (utan att upplevas som “plojig”), undvik bilder med flera personer i motivet och se till att bilden är av god kvalitet.
  2. Din profilbild blir ofta ett första intryck för den som rekryterar. Välj en aktuell porträttbild som speglar din person (utan att upplevas som “plojig”), undvik bilder med flera personer i motivet och se till att bilden är av god kvalitet.
  3. Din profilbild blir ofta ett första intryck för den som rekryterar. Välj en aktuell porträttbild som speglar din person (utan att upplevas som “plojig”), undvik bilder med flera personer i motivet och se till att bilden är av god kvalitet.